Jää!

Nu ligger jag här igen med datorn i knät och är pigg. Fasen. Hur svårt ska det vara att somna på kvällen?
Idag har varit en grin-dag. Bella har varit på uselt humör!! Inte kul alls. Det är som att hon bestämmer att allt jag gör och säger är fel bara. Hoppas att hon är på bättre humör imorgon då.
Imorgon är det spinning som gäller. Det jobbiga passet! Jessica ska svettas med mig imorgon :) Ska tjata lite på henne att hon ska gå med mig på hotellet på Lördag, annars går jag själv :p.
Längesen jag gick ut själv, det var nog inte sen jag var den enda som hade fyllt 18 av alla jag umgicks med, men det var lika kul det.. Tyckte jag då, men nu., Njaa.
På Fredag ska jag hem till min bror och tjata lite på han att tjata på sin chef att jag ska få jobbet :p Och så ska jag träfa hans tjej för första gången med. SPÄNNANDE!
Lördagens planer är då hotellet på kvällen och på dagen ska jag ta med Liam & Bella till biblioteket på Lek och sång eller vad det nu hette.
På söndag funderade jag på om jag ska orka gå på familjegrej på Kaskad eller om jag ska vara bakis och äta onyttig mat?

Nu ska jag stänga mina ögon och förhoppningsvis inte öppna dom igen försen kl 7. Om jag inte vaknar av att en blomma åker i golvet eller av en kåt katt skriker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0