Tisdag

Träna träna träna. Det är så skönt att jag verkligen har kommit igång på riktigt nu.
Igår kväll var jag på pilates men tyckte att det har blivit lite sämre än innan. Lite träningsverk har jag nog i magen iaf..Får se om jag går på det mer. Idag började jag och Jessica vår dag på gymmet vilket slutade med att jessica inte kunde lyfta sina armar och jag fick ett sträckt lår hahahah. Fyfan va vi är kassa. Även imorgon ska vi till gymmet på morgonen, men då ska vi få hjälp :p
Fisken står i ugnen nu.. Ska försöka äta den utan att spy!
Tiden går så fort och det är snart dags att hämta lillfisen på dagis igen.
Har lovar henne att vi ska sova middag när hon kommer hem. Hon var såå trött imorse och jag är faktiskt lite sugan på att ta en tuppis jag med.

Nu ska jag kolla till min fisk




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0