Äntligen!

Fasen va skönt det är att komma hem efter att ha varit borta ett par dagar. Det blev ju en natt mer än vad som var tänkt.
Första dagen gick mest åt till att ta sig dit. På kvällen grillade vi med Joakim + flickvän och lillasyster. Lite bad blev det med.
Andra dagen gick vi på stan och skulle shoppa, men jag hittade verkligen ingenting!! Bella köpte såklart en ny klänning, en kjol och ett linne.
Tredje dagen skulle vi gå på djurparken, men regnet bara öste ner, så det blev ännu en dag i affärer. Hittade ett jätte stort shoppingcenter precis utanför djurparken :). Köpte en klänning. Badade på kvällen och åkte in en sväng till stan och hälsade på Joakim.
Idag har vi åkt bil hela dagen, Bellis var jätte duktig!
Fick en rolig överraskning när vi kom hem. Älsklingen hade flyttat hit massa saker :)
Nu har vi en TV i varje rum.. Lite onödigt eftersom att vi ALDRIG tittar på tv! Kanske har på min TV 1 gång i månaden eller inte ens det.
Nu håller jag på att städa lite medans hjärtat är nere och grillar och Bella springer runt här.
Maria och Malin ska även komma på besök strax :)

Nu ska jag pussa på Claes lite. Har många pussar att ta igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0