Ny dator :)

Köpte en ny dator idag, den funkar inte. haha.
Johan har den hemma nu och kollar den.
Mitt barn gallskrek konstant i 30 min för att hon inte får en rosa dator. Jag tänkte faktiskt köpa den till henne och ge den till henne i julklapp, men sen tog jag mig en titt på min dator jag har nu och den är ju lite sleten tack vare henne, så hon får allt nöja sig med denna.

Beställde en jacka idag med från Nelly. Hittde såklart ingen igår. Eller, den jag skulle köpa var slut och kommer inte in igen försen vecka 50 och jag hinner nog frysa ihjäl innan dess!
Köpte lite julklappar till prinsessan igår iaf.
Hittar ingen bild nu bara för jag tänkte visa, men jag köpte en jätte fin svart Hello Kitty klänning och ett diadem till och lite badskum.


Nu ska jag sova, men det tänker nog inte bebisen för ikväll känner jag riktiga sparkar så fort jag lägger mig i sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0