Full rulle va det

Dagen började med en tripp til Göteborg för att hämta grejer till Apansson.
Det blev även lite (mycket?) shopping i Allum på vägen hem!
Köpte världens finaste kappa till Gabriella. Vi har tittat på den förut och blev båda helt kära i den, men har tyck att det var onödigt att köpa den då hon redan  har en lila jätte fin. Men så idag när jag gick in på H&M hängde den där och det var 50% rabatt på den och då kunde jag ju inte bara motså denna lilla skönhet. Gissa om hon blev glad när jag kom hem med den hihi :)


Eftermiddagen spenderades på Good Nails. Blev kanske inte supernöjd, men för två hundra kanske man inte kan begära att det ska bli perfekt!

Claes är och firar hans vän som fyller år och och jag bella sitter i sängen och väntar på att Apansson ska komma för ikväll blir det smörgåstårtsbak!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0