MÅSTE HA!




Hittade denna ovala spälsäng och blev helt kär. Jag måste ha en sån! Den såldes på Ikea förut, men finns inte längre i sortimentet. Hittade två på blocket. Denna i vitt finns i Trollhättan och den andra jag hittade är träfärgad och finns i Örebro. Vill ha en vit, men känner inte för att åka till Trollhättan och hämta den! Ska ringa min bror och fråga om han har lust att hämta den träfärgade till mig så får jag väl bara måla om den till vitt för jag måste måste måste ha en oval spjälsäng!



Nu ska jag tvinga mitt barn att städa :D

Kommentarer
Postat av: Felicia

Stokke har en fin oval säng som växer med barnet, men den kostar därefter också..

2010-10-21 @ 21:36:40
Postat av: Jenny

Shit, jag blev lite avundsjuk. Det va ju görfint med oval säng.

Fast för den delen så sover ju inte Mejja i sin säng ändå.

Men en mulen ( det är ingen vacker dag då jag ska tvingas sova utan henne hos mig) dag kanske hon gör det. hahah

2010-11-01 @ 21:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0