Fredag.

Full rulle har det varit hela dagen idag. Började med att stiga upp och väcka mina stackars barn före 8 då vaktmästaren skulle komma hit kl 8 och ta bort mögel på fönstret i sovrummet (Jag vet, ÄCKLIGT!!) och fixa värme i Bellas rum.Innan har det varit ungefär lika kallt som ute. Golvet har varit som is att gå på.
Han kom såklart inte i tid och jag hade lika gärna kunnat sova lite till.
Eftermiddagen tillbringades med hela famljen + Angelica och Alva på Kaskad och nu ikväll har Jessica & Corran varit här och myst med oss.

För första gången sedan Juni 2010 är jag lite sugen på att gå ut och träffa lite folk och kanske dricka ett glas vin?!
Får väl se om det blir av imorgon eller om jag ångrar mig. Om jag känner mig själv rätt så ångrar jag mig i sista sekund.

Imorgon ska jag dra med mig mina kids in till Kinna och fixa lite papper på jobbet och sådär.
Håller på att kika på lite nya jobb tyvärr. Älskar mitt jobb verkligen, men timmarna är inte så många just nu :(

Nu ska jag krypa ner brevid min lilla sessa och invänta Bella som kommer intassande om någon timma ;)
Hon är iaf duktig som försöker!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0