Äntligen

Köpte ju en liten rosa dator för ett tag sedan som bara har krånglat. Den jag köpte den av har vägrat att ta tillbaks den sen dag 1 så jag har inte brytt mig om den, utan den har bara legat här. Men nu sitter jag här vid min rosa lilla älskling och allt funkar finfint :)

Bella var trött efter dagis och somnade på soffan för en stund sen. helt fel tid, men jag tycker nog att det är bättre att hon är uppe länge ikväll och är lad än att hon ska bara trött och grinig.
Hade inte haft någonting emot att sova en liten stund, men jag ska upp och jobba imorgon så det blir ingenting med det.
Funderar på att gå och handla i lugn och ro när lillfisen ändå sover och Claes datanördar sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0