Bebis vill att mamma ska vara trött?

Varje gång jag somnar i bra tid så vaknar jag helt kissnödig och klarvaken efter en timma eller två..
Grannarna spekar elgirarr i vanlig ordning. Väntar bara på att bongotrumman ska börja låta med. Jag skojar inte. Dom brukar börja spela för fullt runt denna tiden.
Har jag sagt hur skönt det ska bli att flytta???
Glömde berätta en rolig grej som hände på jobbet idag. Jag fick två inslagna presenter av en kund. HAHA. Till mig var den en necssesär och en plånbok (haha) och till Bella var det ett gosedjur som hon blev överlycklig för och ligger och kramar just nu.
Den där kunden måste verkligen gilla mig :D Gullig tant!

Nu ska jag ta en sväng till OKQ8 och köpa mig någonting gott.

Kommentarer
Postat av: Madeléne

I know the feeling.

Jag sov bättre som nybliven mamma än som gravid.

Det där med att bebisen vill att mamman ska vila upp sig innan den anländer är Bs =)

2011-01-26 @ 22:05:27
URL: http://www.prinsessansmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0