Förväntansfull.

Har ett väldigt försväntansfullt barn här nu som inte kan somna för hon längtar tills imorgon då hon fyller år.
Barnkalaset blev mycket bra igår trots att det var många som inte kunde komma.
Det räckte faktiskt gott och väl med 6 barn ;)
Nu är hela lägenheten full med ballonger och jag vet inte riktigt vart jag ska göra av alla?
Bella ska till dagis en stund imorgon och fira henne sen ska vi bara vara hemma. Några besök blir det nog med.

Nu ska jag försöka få i säng Bella och sen ska jag slå in alla paket :)

Kommentarer
Postat av: Nathy DeMecho - Mamma till William ♥

Hälsa grattis till fina prinsessan från oss! :)

2011-02-01 @ 12:51:25
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0