Tack prinsessan.

Sötnosen lät mig sova ända tills 10.45 idag! Hon låg så snällt brevid mig och väntade på att jag skulle vakna. Var dock tvungen att flyga upp i ren panik strax där efter då det rinde på dörren.
Det var vaktmästaren som skulle fixa lite grejer som gått sönder i köket.
Hade besiktning på lägenheten igår och det gick mycket bättre än jag någonsin kunnat tänka mig!
Det enda vi behöver göra innan vi flyttar ut är att ta ner Bellas wallies, spackla över hålen efter hyllorna i sovrummet och få bort lite streck på väggen i hallen som någon busunge har målat.
Jag som hade tänkt mig att vi var tvugna att måla om i både Bellas rum och i hallen, men jag ska inte klaga! :D
Fick reda på nyss att vi får nycklarna till den nya lägenheten redan den 27 feb. Nu får vi bara hålla tummarna för att dom som ska ta denna lägenheten vill ha den tidigare så vi slipper dubbel hyra.

Nu vill prinsessan ha sällskap! Lite mys innan jobbet är aldrig fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0