Sol sol sol!

Det är helt underbart att vakna till att solen skiner!
Just nu är bara jag och Gabriella uppe. Vi ska gå och duscha strax och invänta dom andra två sömntutorna, sen blir det Kinna vårmarknad en sväng. Måste bara få in vagnen vår minibil vi har lånat ;)

Hittade en telefon hos min mamma jag hade för flera år sedan. Tog hem den för att se om det fanns några roliga bilder i den, men hittade istället massa SMS från Jimmy i den.. Det kändes konstigt att läsa dom. Jag saknar honom så!

Nu hör jag någon... Måste gå

Kommentarer
Postat av: petra

Saknar han också.... :(

2011-06-03 @ 21:47:28
URL: http://jimmyssyster.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-06-06 @ 23:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0