Upp och ner.

Igår kväll fick Bella 40 graders feber. Fick i henne en alvedon och hon piggnade till efter ett tag. Vaknade mitt i natten och spydde ner sängen då febern steg och somnade efter en alvedon till.
Imorse när hon vaknade var hon helt som vanligt igen :) Hon har haft lite feber men ändå varit pigg och glad och varit ute och lekt. Jag kan inte hindra henne och eftersom hon säger att hon mår bra så är det väl ingen idé att tvinga henne att ligga i sängen?

Idag var vi på 3 månaderskontroll med Beckis köttbulle med. Hon vägde 7460 och var 53 cm lång. Haha, det vägde Gabriella när hon var 6,5 månader!!
Änn så länge har jag inte märkt att hon har ont av sprutorna. Hon har vart så go och glad hela eftermiddagen och legat på en filt i skuggan och doppat fötterna i poolen. Det tyckte hon var jätte roligt och skrattade jätte mycket. Älskar när hon skrattar högt, helt underbat!

Nu ska jag gå ner och äta. Grillade hamburgare blir det på grannarnas uteplats.

Kommentarer
Postat av: Nathy DeMecho - Mamma till William ♥

Haha Rebecka väger 40g MER än William!

2011-06-30 @ 11:17:49
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0