Borde sova.

Egentligen borde jag ju passa på att sova när jag fått båda mina små att somna i tid, men det är skönt att få en liten stund vid datorn för sig själv såhär på kvällen med.

I eftermiddag var vi och köpta lite träningskläder till Bella. Hon ska ju böja på Knatteskutt på Lördag och var tvungen att ha nya träningskläder. Tänkte inte ge henne några eftersom hon fick både dnskläder och skor när hon skulle börja dansa, sen gick hon dit en gång bara. Är lite rädd för att det ska bli samma sak denna gången, men som vanligt fick hon som hon ville ;)
Kan inte låta bli att köpa kläder till mina snuttisar fast dom har för mycket.

I helgen bir det full rulle :) Imorgon ska vi nog passa Cornelia när Jessica ska jobba över, på Lördag är det Knatteskutt och på Söndag kommer Claes mamma hit och hälsar på.
Ska titta på en bil till mig med någon dag under helgen :) Det är ju bra att ha en om jag skulle få körkort någon dag eller så ;)

Nu blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0