Grattis till mig själv :)

Gud va jag är bra. Skrev upp idag och klarade det. Trodde faktiskt att det skulle vara lite kört då jag fastnat totalt med Claes telefon hela helgen och spelat Wordfeud som en besatt och försökt plugga teori samtidigt. Funkade sådär. Dessutom sov jag bara två timmar inatt igen. Rebecka har varit förstoppad och haft jätte ont i magen stackarn och Claes har sovit som en sten. Meeen, jag klatade det som sagt och det känns så skönt!
Nu är det bara uppköringen kvar..

Barnen sover sött och jag leker med min nya telefon som jag belönade mig med efter provet. (Inte för att jag vill spela Wordfeud alltså ;) )



Men om ni känner för att spela med mig så kan ni lägga till mig. johannagunnarsson






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0