Natt nr 3.

Dom senaste två nätterna har gått ådär ;)
Lillfisen har vaknat 4 ggr/ natt och första natten var riktigt jobbig.
Då grät hon ganska mycket jag jag kände mig som världen elakaste mamma.
Andra natten gick bättre, men hon var ledsen och ville somnade bara om när hon fick välling. Hon somnade om i sin säng varje gång vilket jag tycker är duktigt av henne.
Hoppas på en bättre natt inatt med mer sömn åt alla. Gabriella har vaknat båda nätterna ett par gånger med och sprunit upp för att trösta lillsyrran. Haha, hon är så söt när hon ska hjälpa till, men det hade ju varit bättre om hon låg kvar och fick sin sömn med.

Min seperationsångest har släppt lite med, men första natten var hemsk verkligen!
Någon gång måste man ju sluta amma och jag tror inte det hade blivit lättare om ett halvår!
Men från att vara världens tuttigaste, ingen flaska och knappt velat sova utan mig så är jag nöjd med resultater hittils och tycker att min lilla tjej är duktigast i världen!



Fyfasen va jag älskar er mina underbara och otroligt vackra tjejer!!!!!




Nu ska jag passa på att lägga mig och hoppas på några timmars sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0