Trött mamma.

Idag är jag trött efter en hektisk helg.
Igår skulle ju Bella börja knatteskutt som jag skrivit om.
Jag var färdig klockan 10, men kom ändå alleles för sent. Sprang över dagis när klockan var typ 5 i 11.
Ringde Jessica och frågade vart fasen dom var och vi kom fram till att någon av oss hade fel om tiden. Jag trodde det började 11 och Jessica var säker på att det skulle börja 12. Hon fick panik och kastade sig in i bilen med Corran medans jag gick runt hela Stommenskolan där det skulle vara. Hittade inte en enda människa. Konstigt tyckte jag, för det skulle vara en grupp kl 11 och en som började 12.
Jessica och Cornelia kom och vi väntade tills klockan blev 12. Fortfarande inte en människa..
Jessica hade inget nätverk på sin telefon och min telefon har inga avancerade funktioner som ni vet ;)
Vi beslutade oss om att gå hem till Petra och låna hennes dator för att kolla tiden där och kom fram till att det är om två veckor Knatteskutt börjar!!!
Jaja, vi fick i alla fall gott kaffe hos Petra :)

Idag har vi varit en sväng på Barnloppisen i Skene. Guud va folk det var där. Hittade inte det vi sökte, en gåstol.
Sen har mina och Claes föräldrar varit här och bjudit oss på middag.
Nu i eftermiddag har jag tittat på min blivande bil. Just nu var den inte så fin (saknade en ruta bak och helt sprucken framruta.) Men det ska fixas i veckan och jag får väl nöja mig med den så länge :)

Här kommer en bild på min lilla smutsgris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0