FB 25 Mars

Igår var vi på inskrivning hos barnmorskan :)
Ville ha samma som förra gången och det fick vi. Gillar verkligen henne.
Det kommer antagligen inte vara lika spännande med barnmorskebesök denna gången för mig, men Claes verkade tycka att det var väldigt intressant :P
Har läst mycket på internet om att ens graviditeter brukar vara ungefär samma när det gäller illamåendet, men min barnmorska sa att det inte alls behöver hålla i sig lika länge denna gången. (mådde ju skit tills vecka 20 med Bella i magen.)
Skönt att höra iaf. Men vi får se..
Längtar verkligen till graviditeten blir någonting annat än illamående!!


Jaja. Nog pratat om spya ;) Nu ska jag fixa lite frukost till mig och prinsessan sen blir det dagis & jobb :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0