Sömn tack!

Fast att jag har latat mig hela dagen är jag skit trött och skulle göra vad som helst för lite sömn. Men jag får skylla mig själv att jag har en pigg unge eftersom att jag tvingade henne att sova middag innan. Claes sover redan, så det blir jag som får sitta uppe en stund till med lillfisen. Hoppas att hon blir trött snart. Imorgon ska hon till dags för första gången efter hennes lilla sommarlov.
Är ledig onsdag, torsdag, fredag och det ska bli så skönt. Jag och Bella har planerat in Borås någon utav dagarna iaf. Tänkte åka till leklandet.

Nu ska jag försöka lägga ungen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Petra

Lycka till ;)

2010-08-02 @ 23:26:06
URL: http://metrobloggen.se/hospetra
Postat av: NATHY DEMECHO

Kul med Leklandet! Längtar tills min unge är så gammal så vi kan åka iväg på sånt skoj... :)

2010-08-04 @ 13:00:57
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0