Uselt humör

Är verkligen på dåligt humör idag. Förkylningen tycks försvunnit över natten. SKÖNT.
Funderar på att åka till Göteborg. Har inte varit där på hela sommaren, eller jo, en gång, fast då bara på Liseberg.
Jag älskar verkligen den staden och någon gång i mitt liv tänker jag bo där!
Eller så får jag väl vara huslig och städa lite vilker verkligen behövs!!!!
Claes har redan gett sig iväg. Han skulle åka och fiska, så honom lär vi ju inte se försen ikväll.
Skulle på kräftskiva ikväll egentligen, men känner att jag inte vill lämna Bella eftersom hon var borta hela dagen igår då jag jobbade och dessutom har hon ju varit lite krasslig stackaren.

Jaja får väl börja städa lite innan vi bestämmer oss för vad vi ska hitta på idag.

Kommentarer
Postat av: Petra

Kinna hade vi tänkt men så öppnade himlen sej...



Kram

2010-08-28 @ 10:21:07
URL: http://metrobloggen.se/hospetra
Postat av: Madeléne

Stackars lilla bella

2010-08-28 @ 13:32:22
URL: http://www.prinsessansmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0