Det blir aldrig som man tänkt sig.

Ingen sovmorgon blev det. Bella var lika pigg klockan 9 idag som igår. Och gnäller lika mycket som igår med. Att hon inte förstår att det är sömn som saknas?!
Claes sover fortfarande. tror det blev en och annan Whisky med min far efter jag la mig :P
Ska snart gå ner och äta en god frukost och greja med mina fina julklappar jag fick.
Bla. Fick jag värdens finaste väska som jag har spanat in ett bra tag på Nelly, men den har alltid varit slut när jag sla beställa den. Ska försöka fota och lägga upp lite bilder senare, men det är inte roligt när jag inte har en dator längre och jag måste sitta vid Claes Mac som jag verkligen tycker är jätte krånglig!


Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0