God Jul?

Vaknade helt förskräckt av att jag sog till mitt stackars barn i sömnen på armen! Även hon vaknade helt förskräckt såklart. Stackars stackars Bella! Även Claes hade vaknat med ett ryck mitt i natten av att Gabriella sparkade han rakt i ansiktet. HAHAHA! Så honom hittade jag i soffan nu på morgonen.



Här är min sura unge med sina nya klänning hon fick av Tomten imorse. Hon var ganska så rolig när hon kom springandes med paketen hon hittade under granen och skrek: MAMMA, Jag fick paket fast jag inte har varit så snäll. haha.

Nu ska vi äta lite frukost innan det är dags att förbereda maten som vi ska äta sen när Claes familj kommer vid ett.

God Jul på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0