MVC besök

Jag hade gått upp ca 100 kg och magen var 24 cm, blodvärdet var mycket bra, lika så blodsocker.

Sitter här och har ont i båda armarna + vänster hand. Jag är lite svårstucken säger dom..
Först provade dom i höger arm, blodkärlet sprack och det gjorde så jävla ont. Sen provade hon i vänster arm där det inte fanns en enda synlig ådra.. Hon fick sätta nålen långt ut och det gjorde så ont att jag nästa svimmade.
Till slut satte dom nålen i handen istället. Jag hatar verkligen nål i handen!!!!
Det värsta var att Gabriella var med och jag var tvungen att låtsas för henne att det inte alls gjorde ont. Hon var söt och höll mig i handen hela tiden. Kanske tur att hon var med, annars hade jag nog börjar gråta.

Nu har vi varit hemma en sväng och ätit. Gabriella lagade maten idag eftersom hon tyckte att jag var så duktig med sprutorna ;)
Vi ska snart gå ut i kylan igen till dagis eftersom jag ska jobba en stund i eftermiddag.
Missar lucia i kyrkan och eftersom Claes VÄGRAR att gå till kyrkan får väl Bellisen titta på Lucia på tv helt enkelt.






Kommentarer
Postat av: Nathy DeMecho - Gravid!

Vad söt hon är lillfisen! Men 100 kg hade du väll knappast gått upp ;)

2010-12-13 @ 13:42:46
URL: http://nathydemecho.blogg.se/
Postat av: Tirsa

hahaha vilken go liten tjej du har :D

och det där med vikten är vi två om, jag har redan gått upp 3 kilo på 11 veckor. Fifan. Jag kommer att vara en strandad val på backagårdsbadet i sommar ;) (igen!) hahah :D

2010-12-13 @ 18:06:47
Postat av: Sara

Nää då Johanna! Du var ju jätte vacker :)

KRAM

2010-12-14 @ 08:55:05
URL: http://www.metrobloggen.se/smuliz8

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0