Paketöppning





I den ena kalendern fick hon ett hårspänne och en penna, och i den andra ett nattlinne.
Måste säga att det är väldigt effektivt att ha kalendet. Hon bara hoppar upp ur sängen och springer och hämtar ett paket och frukosten slinker ner utan det minsta gnäll eftersom att Tomten har sagt till henne att man måste äta upp sin macka innan man får öppna paket ;)



På Lördag ska vi titta på en lägenhet i Vallås. Det är en 4a och ligger på andra våning. Kanske inte helt perfekt, men bättre än ett råtthål som vi bor i nu på tredje våning!

Nu ska vi göra iordning oss. Jobb jobb jobb..


Kommentarer
Postat av: jenny

jag tänkte faktiskt på er när jag såg den annosnsen....

2010-12-02 @ 15:49:59
URL: http://lovemejja.blogg.se/
Postat av: ewelina

fy fan vad jag saknar min bella!!!!! inte klokt

2010-12-03 @ 06:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0