Sent i vanlig ordning.

Har beställt hem en klänning till jul som jag för hoppningsvis kommer få plats i ;)
Trött som satan är jag med.
Malin har varit här ikväll och tiden lyckas alltid springa iväg så fort när man sitter och tjatar!
Imorgon är det Barnmorskan som gäller. Sen ska jag jobba en stund på kvällen med. Hade helt glömt bort att vi hade planer på att gå till kyrkan och titta på lucia. Jag som har sett fram emot det lite.

Vi skrev kontrakt idag med så nu är det 100, den första Mars flyttar vi. Vi kommer alltså få betala dubbla hyror en månad. Tråkigt, men det löser sig nog det med.
Känns lite tråkigt att säga upp denna lägenheten ändå.

Nu får det bli sängen och krama prinsessan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0