...

Jag kom nyss på mig själv när jag låg och övervägde att hämta hit mitt barn och lägga henne i min säng.. Men det kan jag ju inte göra. Det är ju jätte bra att hon sover där inne :) Så här länge har jag inte varit vaken på länge!
Kan verkligen inte somna i tid när inte Claes är här. Sängen blir så förbannat stor och tom :(

Ikväll har jag legat i min säng med min dator heeela kvällen och funderat på massa massa grejen. Det är skönt ibland.
Imorgon ska jag på möte på AMS. Har råkat göra kärringen upprörd. Fasen också.
Funderar på att vika mig och säga att dom har rätt, även om dom absolut inte har det. Det blir lugnast så.

Ska ställa klockan på 7 imorgon så jag hinner pussa och krama min lilla prinsessa extra länge innan hon ska till dagis. 
 
Fy vad jag är trött nu.

Goddnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0