Telefon.

Idag har jag bott i telefonen hela dagen.
Arbetsförmedlingen i kinna, försäkringskassan, komvux, arbetsförmedlingen i varberg, förskoletanten, komvux varberg, alla privata hyresvärdar i varberg, jobbcoach.. bla bla bla.
Ska snart göra någonting att äta, sen är det dags att hämta pluttan på dagis.

I eftermiddag ska vi gå upp till Madde och lillprinsessan med Felicia och hennes lille sötnos och fika :)
Tänkte gått och badat, men det är för kallt, brr.
Tror att jag kommer bli jätte sjuk snart för jag har gått runt och huttrat i tjocktröja i två dagar nu.

Nästa vecka är det midsommar och vi har inga planer längre.
Skulle åkt till Sthlm men jag ångrade mig. Vill inte åka ifrån Bella på midsommar så vi ska göra någonting barnvänligt alla tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0