Fredag

Snart blir det sängen. Ska ju upp och jobba imorgon. Även om jag börjar 8 så måste jag upp typ 6.30! Drygt.
Men jag är tacksam för att jag fick hela denna helgen. Fick även reda på att varannan Söndag ska bli min :) Mycket bra!
Ikväll har vi bara varit hemma. Tittat på TV och ätit gott. Apansson har varit här och busat med Bella.
Imorgon ska ev. Claes och Apansson åka och köpa en barnvagn till oss. Jag jobbar ju till 15 och dom ska åka ända till en butik i Trollhättan så jag kan inte åka med. Är inte sugen på att sitta i en bil hela dagen heller..
Jag vet ju ändå hur vagnen är och ser ut. Eller just nu står det mellan en Emmaljunga Duo Edge och en Brio Happy. För mig spelar det ingen roll alls. Det enda kravet är att den ska vara helt svart.
Så Claes ska få bestämma vilken han vill ha!


Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: NATHY DEMECHO - Gravid.

Då blir vi förmodligen Brio Happy ägare båda 2 :)

2010-10-16 @ 12:48:38
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0