Räkningar.

Fy vad jag hatar räkningar, fast jag är nog inte ensam om detta..
Fick iaf väldigt bra lön. Bästa lönen hittils :)

Idag är det målning som gäller.. Inte för min del, men för Claes. Själv håller jag på att packa och tvätta. Vi kanske kan börja flytta alla lådor idag och så flyttar vi möblerna imorgon.
Igår när vi var där en sväng konstaterade jag att lägenheten egentligen är jävligt rutten. Massa hål i golvet på bebisrummet, väggarna är buckliga, duschen är äcklig, väggarna i Bellas rum var fula (ska målas idag).
Men lägenheten är iaf stor och den går nog att fixa om man lägger ner lite tid.

Nu ska vi äta lite frukost, gå ner till tvätten och sen åka till Skene Järn och handla upp mitt presentkort jag fick när jag fyllde år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0