Sorry.

Kanske är dax att uppdatera er lite då..
Har haft fullt upp den senaste veckan med massa kalasande och så nu när man har en stor tjej här hemma.
Var på BVC med henne idag. Hon hade redan förberett mig på det västa, att hon tänkte vägra göra allt men så blev det inte riktigt.
Hon klarade alla testen galant. Inte så svåra test precis. Måla en gubbe, skriva några bokstäver, titta i en bok och säga om grejerna var framför eller ovanför och vilken färg dom hade mm.
Vikten var 14,5 vilket jag tycker är lite lite, men eftersom hon föler sin egen kurva så är det helt ok. Längden var 99 cm.
Ja, allt gick toppen tills det var dax för syntestet.. Först gick det jätte bra och hon såg alla bokstäver på hela tavlan, men sen skulle hon ha en ögonlapp på ena ögat och då blev hon så ledsen att vi fick avbryta och gå hem. Fick en ny tid på Tisdag och jag hoppas att det går bättre då!

Var hos Barnmorskan i Måndags. Lilltjejen ligger med huvudet nedåt, som vi även fick reda på på ultraljudet förra veckan. Kommer inte ihåg om jag har skrivit att det inte blir något snitt?
Hjärtljuden låg på 150 och magen mättes till 30 cm. Blodsockret var bra och lika så blodvärdet.
Min vikt är fortfarande hemlig ;)

Nu har vi nästan allt som behövs till lillpluttan. Sakans bara några småsaker och det känns så bra!
Har fått tag på rätt ståbräda till vagnen, äntligen! Jag kan lova att jag aldrig mer kommer köpa någonting från Barnkammaren! Jag älskar deras grejer dom har där, men efter allt krångel med ståbrädan har dom förlorat mig som kund iaf.

Nu ska jag fixa iordning här hemma lite medans jag är pigg för en gångs skull. Ikväll ska vi till min mormor som fyller år där det kommer bjudas på smörgåstårta. Kan ju inte bara missa det ;)




Kommentarer
Postat av: jenny

Men hallå, tog det såhär lång tid att få rätt ståbräda??

2011-02-09 @ 22:16:19
URL: http://lovemejja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0