Tidig morgon.

Gabriella bestämde sig för att vakna kl 7 idag! Hon har börjar vakna tidigare än vanligt varje dag nu.
Tror att det är för att det är så ljust på morgonen nu. Det hjälper inte ens att dra ner persiennerna.
Ska strax gå och lämna henne på dagis i ett par timmar så jag kan gå till försäkringskassan och kräva att dom hjälper mig. Tänker verkligen sätta mig där och vägra gå hem försen dom har hjälpt mig med allt!!!!
I fredags fick jag ringa fram och tillbaks till lönekontoret i flera timmar. Dom skyllde bara på varandra. Fkassan säger att lönekontoret har skickat fel papper till dom och att dom är lata och måste hjälpa mig och lönekontoret säger naturligtvis att det är fkassan som ska hjälpa mig.. Efter jag suttit i telefon i ca 3 timmar och inte fått ifyllt någonting alls på mina förbannade papper var jag så förtvivlad jag jag faktiskt grät en skvätt, haha.

I eftermiddag blir det Gekås. Måste handla det sista till bebisen och till lägenheten. Vi flyttar antagligen någon dag denna veckan och får börja tapetsera idag eller imorgon. Idag hinner vi nog inte, men vi får se imorgon.

Nu sprang klockan iväg, måste gå..

Kommentarer
Postat av: Petra

Hojta om ni behöver hjälp :)

Gråta och tycka lite synd om sej själv brukar hjälpa lite. Åk dit och skäll på dom nu, det är deras jobb att hjälpa dej!



Kram

2011-02-21 @ 09:49:03
URL: http://metrobloggen.se/hospetra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0