Helhelg i stan.

Hemma från Göteborg igen. Det hade blivit en toppenhelg om jag inte hade fått feber igår!
Tyckte jag mådde konstigt hela dagen igår när vi var i stan, men tänkte att det berodde på det konstiga vädret.
Träffade äntligen Mimmi och lilla Nova igår! Helt underbar liten tjej.
Igår kväll insåg jag att jag hade feber när vi var på väg hem.Sen började jag verkligen må skit. Lilltjejen hade ont i sin stackars mage och skrek i 3 timmar medans jag gick runt och svettades ut min feber. Det var verkligen katastrof så jag fick ringa Claes och be han komma och hämta oss. Men precis när han var framme på Ewes gård somnade lillpluttan och vi sova där en natt till allihopa.

Idag tog vi en sväng till Allum på vägen hem, Hittade en klänning jag ska ha på dopet. En helt enkel vit blev det. Orkade verkligen inte gå i affärer en dag till med feber.
Gabriella köpte en klänning, två pr tights och två nagellack igår som hon tappade bort.. Antagligen har dom ramlat av från vagnen.Typiskt..

Nu ska jag gå och äta lite mer alvedon så inte dumma febern kommer tillbaks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0