Haha.

Hade en väldigt stolt tjej här innan idag. Hon har tjatat och tjatat om att få ta hål i öronen så jag ringde en salong i Skene och bestämde att vi skulle komma dit. 2 timmar senare var vi hemma igen, utan hål i öronen. Hon ångrade sig precis när hon satt i stolen och började gråta. Min lilla älskling!!
Det var det jag misstänkte skulle hända hela tiden, men eftersom hon tjatat så tänkte jag att vi lika gärna kunde åka dit och testa.
Hon ska nu vänta tills hon är 5 säger hon ;)

Råkade somna innan vid sju och vakna nu.. Attans. Hade ju tänkt ta en pomenad innan efter Bella somnat och bara vara för mig själv en liten stund.
Får bli imorgon när jag lämnat på dagis istället.

Nu ska jag skynda mig att somna innan jag blir allt för pigg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0