MVC

Idag har jag varit hos min barnmorska. Magen mättes till 32 cm precis som förra veckan, hjärtljuden låg på 156 och allt var bra. Skrev mitt förlossingsbrev idag. Att jag gärna vill ha ryggbedövning och att jag vill åka hem så fort som möjligt.
Barnmorskan har redan förberett mig på att jag antagligen inte kommer hinna få någon bedövning denna gången heller, att det bara är bra om man kan föda utan men AJAJAJ! Jag vill ju ha bedövning.


Hittade massa kul på Gekås igår, fast ingenting av det som jag hade tänkt köpa från början.
Bella köpte två jackor, gungor och massa pyssel. Hittade ganska mycket till bebisen med.

Idag ska jag hämta ut min box så vi kan titta på TV :) Äntligen!
Brukar ju inte titta på TV annars, men nu när vi inte har haft några kanaler har det varit skit jobbigt. Har ju inte kunnat titta på Big Brother :(

Nu ska jag laga lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0