Onsdag.

Började dagen med en tur till dagis som vanligt. Man blir faktiskt ganska pigg när man börjar dagen med att gå 5 km.
Fastnade hemma hos Angelica efter det och kom precis hem.
Dom andra åkte till gymmet. Jag är väldigt avundsjuk faktiskt. Vill också träna!!!

Bella hade "redovisning" igår på dagis. Barbapappa har sovit här ifrån Torsdag tills igår. Hon var så söt när hon skulle lägga sig i förrgår. Man märkte att hon var lite nervös. Hon var lite orolig att hon skulle glömma bort vad hon skulle säga och så, men det hade gått jätte bra sa dom. Min duktiga tjej! Tycker att det är jätte bra att dom i så tidig ålder får göra såna saker som att prata inför hela gruppen.

Imorgon ska jag springa runt på Gekås hela dagen och hoppas på att värkarna kan sättas igång.
Tänkte skämma bort Bella med lite nya leksaker en sista gång innan Bebisen kommer. Gungor och sånt hon kan ha ute. Hon behöver också en jacka till våren hon kan ha och slita ut på dagis.

Jag har sovit otroligt dåligt dom sista nätterna. Jag drömmer om förlossningen och vaknar hela tiden. Ja, jag är livrädd.

Nu ska jag gå ner i tvättsugan en sväng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0