Onsdag.

Sitter här och glor som vanligt. Fortfarande helt slut efter min morgonpromenad till dagis och tillbaks. Liiiite längre att gå nu! Underbart att man måste ställa klockan och gå upp klockan 7 för att vara på dagis kl 9.
Mitt internet/hemtelefon/tv har inte kommit igång än!
Det tar nog ett tag.. Om telia bara hade lyssnat på mig från början och skickat ut en tekniker direkt hade det varit färdigt nu, men nej, det var ju bara att koppla in skiten och trycka in reset sa dom.
Teknikern har iaf varit här idag och antagligen finns det inte ens någon fungerande ledning i huset.
Så jag undrar hur telia hade tänkt sig att jag skulle komma på och fixa det helt själv?

Borde faktiskt packa upp dom sista lådorna istället för att sitta här.
Borde också gå och köpa mig en ny mobil då min laddas utan att laddaren ens sitter i. Känns som att det är lika bra att köpa en innan den dör helt.

Packa upp ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0