Titta ut!

Vaknade av en överlycklig Bella som tyckte jag skulle titta ut på "den fiina snön".
Själv så är jag inte överlycklig precis. Det har ju varit så fint väder de senaste dagarna!
Bella tycker vi ska gå ut och bygga en snögubbe och jag tycker att vi ska titta på TV och mysa under en filt hela dagen.
Lite nätshopping med kanske?! Jag börjar få lite panik. Har varit sugen på att köpa någonting i flera dagar. Claes tycker att jag använder det ordet alldeles för många ggr på en dag, köpa alltså.
Tanken var ju att vi skulle åka och köpa en fin sandlåda imorgon,men nu verkar det ju inte vara någon idé..

Nu blir det städning och så ska jag banne mej få bort dom tre sista flyttlådorna!
Har dom bara stått där utan att jag har behövt en enda grej ut som på tre veckor så kan dom lika gärna åka ner i källaren!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0