Jävla magsjuka.

Bellas dagis har haft magsjuka sedan i vintras. Dom sanerade hela stället förra veckan. Barnen fick vara ute hela dagarna och allt tvättades inne, alla kläder barnen hade där fick tas hem och tvättas mm. Ändå försvinner inte magsjukan. Det måste alltså vara så att föräldrar känner att dom inte har råd att stanna hemma med sina sjuka barn tills dom slutat smitta. Hur kan man göra så? Fattar dom inte att det drabbar alla andra då också?! Helt idiotiskt.
Nu jobbar ju inte jag, men vill verkligen inte att Bella ska dra hem någon magsjuka när vi har lilla Rebecka här hemma och därför ska inte Bella till dagis denna veckan då dom hade två nya fall av magsjuka när jag ringde och kollade imorse.

Sååå, nu har jag gnällt av mig lite ;)

Nu ska jag kramas med stortjejen en stund innan Rebecka vaknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0