Nu jävlar.

Åkte in med min telefon imorse för att häva köpet eftersom att det nu efter andra gången jag fått tillbaks den är en jävla blå platsfyrkant i displayen. MEN, jag fick inte ens mina pengar tillbaks utan måste åka in igen för femte gången och hämta dom om två dagar. Som dom andra gångerna stod jag och tjaffsa med dom hur känge som helst, men det är ju ingen idé. Dom har ju rätt säger dom och jag har fel. Det är så jävla störande att stå där när jag vet till 100% hur det är enligt lag och gubbjäveln bara står och tjaffsar emot. Så imorgon ska jag ringa till en konsumentombudsman. Det är så ofta man tänker att man ska gå längre när man han blivit fel behandlad med denna gången tänker jag fan i mig göra det. Nu är det krig, haha!


Bella har åkt med min mamma till sjukhuset för att hälsa på min mormor, pappa åkte till farfar, Claes jobbar och Rebecka sover. Inte jätte roligt. Nu läste nog Rebecka mina tankar för nu hörde jag henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0