Rekord!

Klockan är nu 23.29 och Rebecka verkar ha bökat/gnällt färdigt och somnat för natten.
Igår somnade hon till vid 1 och vaknade direkt igen för att sedan ha klotögon till kl 3..Då somnade hon in och låg väl och tuttade till halv 4 innan hon somnade helt. Jag ber till gud att det inte kommer upprepas igen, för pigg var jag inte när klockan ringde kl 7 kan jag lova!
Försökte sova när Bella var på dagis innan men vaknade efter 45 min och kunde inte sluta titta på världens underbaraste lilla bebis som sov så sött.

Har varit på dagis nu i eftermiddags på Barbapappamusikal.
Bella var såklart Barbafin :)
Lägger upp kort och visar imorgon om det nu blev några bra. Lite svårt att fota någon som inte står still i mer än 2 sekunder åt gången ;)

Nu får jag nog skynda mig in i sovrummet med pluttan så hon inte vaknar igen!


Kommentarer
Postat av: petra

Du kan få en av mig sen och testa :) Sen måste du tala om vad du tyckte om den.

2011-06-02 @ 10:34:49
URL: http://jimmyssyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0