Skrikisar

Oj oj oj..
Bella har Alva här som sovit över och det var inte lätt att få dom i säng samtidigt som man har en bebis som inte kunde somna.
När jag äntligen fått dom stora att somna hade lillan blivit så övertrött så hon bara gallskrek jätte länge. Ingenting hjälpte. Antar att hon inte kunde slappna av som vanigt eftersom dom stora tjejerna skrattade och sprang runt och gapade endel. (stackars grannarna med).
Nu på morgonen gick jag upp vid 6 tiden och bytte på lillan och då fick ju Bella och Alva med för sig att dom skulle gå upp, men jag tvingade dom att sova en timma till.
Nu är dom ute och leker och jag sitter här med en sovande liten Rebecka och njuter av tystnaden.
Ska passa på att förbereda maten till senare med tänkte jag.

3 barnsmamma är icke någonting för mig!!



Kommentarer
Postat av: Sara

hehehehe... ;) johoo då! vänta du! hihi, Kram

2011-05-05 @ 19:49:22
URL: http://www.smuliz82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0