Zumba

Jag och Bella har dansat Zumba, men vi gav upp ganska fort. Bella tyckte att jag såg ful ut och det tycker jag nog med. Det finns nog bättre sätt att träna på när man inte har någon taktkänsla.
Längtar efter gymmet lite..

Rebecka är jätte duktig idag och sover bra. Annars vill hon helst att jag ska bära runt henne och brukar vakna så fort jag lägger ner henne och vilja amma lite, somna och vakna igen och NEJ, jag har inte skämmt bort henne genom att ständigt bära runt henne.. Jag har försökt lägga henne själv när hon ska sova från första början och hon är helt enkelt ett barn som behöver mycket närheten av mig och då får hon det.
Jag älskar mina små barn och vill ge dom den kärlek och närhet dom behöver. Jag bär runt henne mycket, men inte hela tiden :)

Nu är Bella hungrig. Dax för matlagning





Dubbelhaka är snyggt tycker Rebecka




Storasyster är en rolig en :)

Kommentarer
Postat av: Madeléne

Så fina bilder. De där små bebisarna har en stark vilja redan från magen. Hehe. Kännde av Maybellines temperament redan innan hon kom ut. Hehe! :)



Man får se det frpn den ljusa sidan:) Man får snygga benmuskler och ryggmuskler av att bära en bebis i ett par månader:P

2011-05-22 @ 21:35:57
URL: http://prinsessansmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0