Första dagen avklarad

Har varit riktigt mycket folk på jobbet idag, men det var inte det är inte jobbet som tagit död på mig idag. Det var min hysteriska runda i affärerna före jobbet. Var tvungen att hitta kläder till flickorna som dom ska ha på sig imorgon på farfars begravning och på julafton. Det fanns nästan inga klänningar kvar såklart! Var helt genomsvettig när jag väl kom till jobbet. Sen när jag kom hem skulle det självklart krånglas med läggningen. Var hemma jätte sent idag och Rebecka var helt otrolig. -inte den kudden, tog Elsa (dockan) vägen?, nanna Beckas säng, inte nanna Beckas säng, väällling, buhuuuuuu. Typ sådär höll hon på i en timma eller två. Det tar verkligen på mina krafter! Ne, nu får jag stänga ögonen för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0