Ojdå :)

Äntligen kunde jag logga in från telefonen igen! Har vart ledig min första dag av 4 idag. Tog med oss stortjejen och William till Borås och tittade på Ice age 4 på bio. Kommer nog inte att se på bio i 3D igen. Mina ögon sprutade och jag fick sprängande huvudvärd efteråt! Men filmen var väldigt roligt tyckte vi alla :) Nu ikväll har vi grillat med Fam Runeson / Stenholm. Alltid lika roligt och barnen somnade trötta och nöjda! Nu ska jag sätta mig framför TVn med ett glas vin och bara njuta en stund innan det är dags att lägga sig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan berätta att jag var på 3d bio två gånger i borås och båda gångerna har jag haft ont i huvudet redan i början av filmen och svårt att komma in i den pågrund av det... Men så åkte jag till filmstaden i göteborg sist, vilken skillnad, ljusar, lättare glassögon och inte ens huvudvärk ;) Så det kan bero lite på vilken 3d biograf man går på.

2012-07-11 @ 19:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0