Fiske..

Idag var hela familjen och fiskade Eller ja, vi försökte iaf..
Det stod en annan tjej precis brevid oss och hon fick väl ungefär 30-40 fiskar medans vi inte fick en enda jävla fisk. HUR ÄR DET MÖJLIGT?
Vi fiskade precis på samma sätt som henne. Fast vi hade majs som bete (Rebecka åt väl upp halva burken) till slut blev  Claes sur och bad mig ta med ungarna och åka hem. Båda slocknade i bilen och jag tyckte synd om Claes som var sååå frutrerad så jag offrade mig och körde hem till mamma och grävde upp några maskar till han och körde dit med.. Men tror ni det hjälpte?! Nej. Vi fick ändå ingen fisk och tjejen fick bara fler och fler..
Till slut åkte vi hem och grillade istället men Claes kunde bara inte ge upp utan en enda fisk så han åkte tillbaks nu i kväll och lyckades få hem två stycken :)
Imorgon blir det mer fiske. Trodde aldrig jag skulle tycka att det var roligt att fiska, men det var ganska kul :)
Synd bara att Rebecka inte har något tålamod att vara still speciellt länge och att man inte kan släppa henne lös vid en å..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0