Härliga dag!

Startade dagen med två superpigga barn, en trött mamma och en medvetslös pappa (Allt var i sin ordning med andra ord!)
När man är supertrött är det lika bra att hålla igång till tusen hela dagen tycker jag, så går dagen fortare, så vi åkte till Borås till Leos Lekland och busade med Jenny, Rickard och sötnosen Mejja. :)
Efter ett par timmar med massa bus åkte vi in till stan och åt. Mycket trevlig dag måste vi tacka för :)
Storstädat har vi även hunnit med och när ungarna och Claes somnade hade jag lipfest till The Vow. Ni som gillar romantiska lipfilmer MÅSTE titta på denna..
Ibland är det bara så skönt att sitta helt själv och titta på film tycker jag.
Bloggar från datorn så några bilder bjuds det inte på idag. Tycker det funkar lite dåligt att blogga från mobilen då det oftast inte går att ladda upp bilder?!
Nu ska jag sluta sitta här och passa på att lägga mig så jag kan vara pigg och glad imorgon nör mina personliga väckarklockor vaknar, eller ja jag kommer väl vara lika trött ändå efter att Rebbe väckt mig så jag får leta upp nappen 1823349848 inatt..Och ja, jag brukar faktiskt ta med mig minst 3 in i sovrummet när jag lägger mig, men dom är lika svåra att hitta ändå..
ZzzZzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0