Åååååå

Det blev jobb istället för Gekås! En julklapp är fixad nu iaf. En surfplatta till Gabriella. Ville köpa en Ipad egentligen men det fick bli en Samsung tab istället. Jag är ju inte gjord av pengar tyvärr och denna månaden hade jag verkligen JÄTTE många tråkiga räkningar som tex. Min jäkla restskatt :( Hade varit bättre om Tomten fanns på riktigt istället! Vill ju kunna ge mina barn allt dom vill ha!!

Claes har gjort ett jätte fint kök til ungarna av Bellas gamla TV-bänk som nu står på plats i Rebeckas "garderob". Bara lite småfix kvar sen blir det någ jätte fint :)

nu ska jag ladda batterierna för morgondagens jobb och kramas under täcket med minstingen.

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0