Full fart från morgon till kväll :)

Idag har jag verkligen skämt bort mina små och haft en helt underbar ledig dag tillsammans med dom. Började med att shoppa lite :) Två par örhängen,lite leksaker och en vardagsrumsmatta till mig blev det idag. Rebecka visade stor avundsjuka när Bella bytte örhängen och visade tydligt att hon med ville ha hål o öronen. "Becka meeee" sa hon och försökte sätta fast ett örhänge. Och det var inte första gången hon gjorde det. Så nu har Rebecka med hål i öronen. Hihi! Det kändes väldigt elakt när hon skrek till, men det gick verkligen över med en gång och hon har visat upp dom stolt för alla vi träffat idag. Bella har satt in lila slingor i håret med ikväll. Det blev jätte fint! Sen avslutade vi dagen med pizzamys och film. Gud va jag älskar mina underbaringar!!!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1693696/images/2012/pic_509ad6c9ddf2b31a12000999.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1693696/images/2012/pic_509ad6d7ddf2b31a360009ed.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0