:)

Inget fel på Bella idag inte. Hon ville såå gärna gå till dagis och skuttade runt här som vanligt imorse så jag lämnade henne och sa att dom skulle ringa om dom märkte att hon var ovanligt trött, men än så länge har jag inte hört någonting. Läkaren sa iaf att det inte verkade vara något allvarligt med henne igår. Helt handlingsförlamad läkare måste jag säga.
Dom tyckte nog att jag var fjantig för att jag kom dit med henne, men jag hade ju aldrig åkt dit om inte BVC sa att dom tyckte det. Hellre åker jag till läkaren en extra gång med henne än en för lite!!

Idag har jag varit hurtig och varit ute och sprungit. Fyfan. Jag höll verkligen på att dö!
Första gången jag var ute och sprang i år. Ska jag springa imorgon blir det kortis rundan i skogen, för jag fick för jävla ont i knäna när jag sprang på asfalt!

Nu står det mellan sova och städa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0