I Örby

Nu sitter jag hos Ewe i Örby och lökar mig.
Hon springer runt och städar för fullt och sen ska hon köra ner mig till Corpus. Fan va gött det ska bli att träna på riktigt idag.
Igår hade jag ett fruktansvärt choklad-begär och käkade typ 100 ballerina kladdkaka och sen bakade vi chokladmuffins på kvällen. Fan va nyttigt!
Claes jobbar i Kinna idag, så efter träningen blir det lunch på punkten :)

Mina föräldrar har fortfarande inte kommit hem än, så det ser inte alls ljus ut för min utgång!Jag som var så sugen på det
Men mys med Bella och Claes är inte så fel det heller :)


Kommentarer
Postat av: Nathy DeMecho

är det inte dags att uppdatera snart kärring?

2010-04-27 @ 15:30:26
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0